Contacta
amb nosaltres
ÀREA LABORAL
El nostre departament Laboral us assessorarà en el compliment a la normativa vigent i amb un servei de confiança, seriositat i professionalitat. Tant a nivell empresarial com a nivell particular.
La nostra experiència ens permet realitzar totes les gestions i planificacions de les relacions laborals segon les necessitats de l’empresa i/o professional, oferint-vos una ajuda en tota la seva gestió, mantenint-vos puntualment informats dels canvis en matèria de legislació laboral i posant a la vostra disposició les solucions més convenients per a una gestió eficaç del departament de recursos humans de la vostra empresa.
Podeu contactar amb nosaltres sense compromís per una primera consulta sense cost.
Serveis de gestió per a empreses i professionals autònoms
Gestions específiques
- Centres de treball: Inscripció empresa a Seguretat Social, sol·licitud d’obertura i assessorament en prevenció de riscos laborals.
- Gestió de les sol·licituds d’alta o baixa en el Règim Especial d’Autònoms, Autònoms col·laboradors, Agraris, etc.
Gestions periòdiques
- Comunicacions d’altes, baixes i variacions de treballadors a la Seguretat Social.
- Gestió càlcul i confecció dels rebuts de salari i pagues extraordinàries, estudi de costos salarials i càlcul de quitances, confecció i enviament mensual dels fitxers de cotització i fitxers retributius (CRA) a través del Sistema Creta.
- Confecció i registre de contractes de treball, així com de les seves pròrrogues, modificacions o comunicacions contractuals, gestió de les notificacions telemàtiques de la Seguretat Social.
- Estudi, confecció i tramitació d’impostos (Model 111 retencions treballadors i professionals i Resum Anual de retencions Model 190).
- Informació i actualització permanent de convenis col·lectius.
Serveis d’assessorament laboral
- Assessorament sobre tipologies de contractes de treball, estudi i aplicació de bonificacions.
- Assessorament i assistència i representació: a davant la Inspecció de Treball, al CMAC en els actes de conciliació administrativa prèvia a la jurisdicció Social i a davant les Administracions i Jutjats.
- Assessorament i redacció d’escrits en matèria de faltes i sancions, suspensions i modificacions substancials de les condicions de treball.
- Assessorament i redacció de cartes d’acomiadament per causes objectives o disciplinàries.
- Assessorament en la redacció de normes de treball i reglaments de règim intern de l’empresa.
Serveis per a particulars
- Gestió i tràmit de prestacions:maternitat/paternitat, Incapacitat Temporal (per malaltia o accident de treball) i Incapacitat Permanent (invalidesa).
- Assessorament, càlcul i tramitació de pensions de la Seguretat Social (jubilació, orfandat, viduïtat, etc.).
- Gestió de les sol·licituds d’alta o baixa en el Règim Especial Empleats de la Llar.
- Revisió de nòmines, retencions fiscals i quitances.
- Revisió d’acomiadaments i reclamacions de salaris o indemnitzacions.
- Assessorament: convenis col·lectius, contractes laborals, atur, conflictes, accidents de treball, sancions, acomiadaments, etc.
- Tramitació autoritzacions de residència i treball per a persones estrangeres.
- Carrer Iberia, 5 baixos - Girona 17005
- +34 972 22 07 63
- info@nousuport.cat
- 654 18 96 41
Departament comptable: comptable@nousuport.cat
Departament laboral: laboral@nousuport.cat
Departament fiscal: fiscal@nousuport.cat