EINES INFORMÀTIQUES

TEAMVIEWER

Accés a descàrrega: https://www.teamviewer.com/es/

TeamViewer és un programa, que te per funció connectar-se remotament a un altre equip. Entre les seves funcions estan: compartir i controlarescriptoris, reunions en línia, videoconferències i transferència d’arxius entre ordinadors. Existeixen versions per als sistemes operatius MicrosoftWindows, Mac OS X, gener 2 Linux, 3 iOS, 4 Android, 5 Windows Phone 8, Windows RT i BlackBerry.También és possible l’accés a un equip remotmitjançant un navegador web.6 Tot i que el principal comesa de l’aplicació és el control remot, també inclou funcions de treball en equip ipresentació

 
ANYDESK

Accés a descàrrega:  https://anydesk.com/es

Eina per connectar-se a un ordinador de forma remota des de l’altre extrem de l’oficina o des de qualsevol part de món. Connexions segures i fiables d’escriptori remot per a professionals informàtics i usuaris en moviment.

Suport multi-plataforma:
AnyDesk és compatible amb múltiples plataformes i sistemes operatius: Windows, Linux, Free BSD, Mac OS, iOS i Android, a més no cobrem càrrecs extra per apps mòbils

 

IMPRESORA CUTE PDF

Accés a descàrrega: http://cutepdf-writer.uptodown.com/

CutePDF Writer és una aplicació gratuïta desenvolupada per l’empresa Acro Programari per proporcionar-te una forma fàcil i ràpida de convertir tots els teus documents de text o gràfics a PDF.

CutePDF Writer està especialment recomanat per als que no volen que la informació continguda en els seus documents es divulgui públicament o per als que busquen exportar tota la informació en un format tan estandarditzat com és avui en dia el PDF

 

PROGRAMA EFacturaE  (Facturació per a pimes i autònoms)
https://www.ncs.es/software/asesoriaweb/efacturae.aspx

EfacturaE és una nova eina Cloud de comunicació entre l’assessor i el seu client pime, a més d’una senzilla facturació per a pimes i autònoms.
L’aplicació Cloud permet augmentar i millorar els serveis que presta l’assessor, simplificant l’enviament de dades de factures de vendes i despeses per a la confecció de declaracions.
El sistema de treball es basa en una facturació en el núvol que s’integra a la web de l’assessor (Asesoriaweb) en la qual, a partir de la parametrització per part de l’assessor, els seus clients poden gestionar: clients i proveïdors, l’emissió de factures de vendes, llibres d’ingressos de vendes, llibres de compres i despeses, informes, etc.

 

SOFTWARE NCS  

Veure tot el programari: https://ncs.es/ 

Suport tècnic: NCS disposa de servei d’atenció tècnica propi, amb més de 40 professionals adscrits a aquest departament, alguns compten amb més de 20 anys d’experiència.
Formació inicial: Amb la posada en marxa de la seva instal·lació, formem a tots els nostres clients en el maneig dels nostres programes.
Videotutorials: Totes nostres programes disposen de videotutorials, que faciliten el seu aprenentatge i que, sens dubte, suposen un plus de qualitat al nostre programari.
Actualitzacions contínues: Entreu al totes les actualitzacions dels nostres productes sense costos addicionals, tot inclòs en la quota de cessió dels seus productes.
Servidors propis: Comptem amb servidors propis i cabal garantit per facilitar les actualitzacions i les nostres aplicacions en el núvol.

 

SKYPE

Accès a descàrrega: https://www.skype.com/es/

Skype és un programari que permet que tothom es comuniqui. Milions de persones i empreses ja fan servir Skype per fer trucades i videotrucades gratis individuals i grupals, enviar missatges instantanis i compartir arxius amb altres persones que fan servir Skype. Pots utilitzar Skype en el que millor s’adapti a les teves necessitats: en el teu telèfon mòbil, PC o tauleta.
Skype es pot descarregar gratis i és fàcil d’utilitzar.
A més, amb una mica de diners, pots fer molt més: trucar a telèfons i enviar missatges SMS. Pots pagar a mesura que ho fas servir o comprar un pla, el que prefereixis. I en el món dels negocis, això significa que pots reunir tot el teu grup de treballadors, socis i clients per fer el que necessitis.